راهکار‌های نوین وفادار سازی

معرفی شرکت

کسب و کارها بعد از ورود به جامعه پذیرندگان بونس، در جریان سیستم جذب بونس قرار می‌گیرند. بونس برای تبلیغ، معرفی و در نهایت جذب مشتریان جدید کنار پذیرندگان است. پس از خرید اول و با ثبت شماره مشتری در سیستم بونس، درصدی از مبلغ خرید به شکل اعتبار به مشتری داده می‌شود تا از این پس برای مراجعه بیشتر، ترغیب و باعث افزایش فروش و تداوم آن شود . پذیرندگان بعد از استفاده از بونس، خانواده مشتریان خود را تشکیل می‌دهند تا به راحتی برای هر مشکلی همانند کاهش فروش به آن ها مراجعه کنند و از خانواده مشتریان خود کمک گیرند تا دوباره شاهد افزایش فروش باشند .تیم بونس از سال 96 فعالیت خود را آغاز نموده است.

برند تجاری: بونس

حوزه فعالیت اصلی: ارائه سرویس های افزایش فروش و حسابداری

 

 

 

وب سایت

دستاوردها

 
  • بیش از ۶۰۰ پذیرنده، ۵۵۰ هزار مشتری، ۷۶۰ هزار تراکنش
  • لانچ سرویس بونس و ارائه سرویس دستیار هوشمند خرید
  • ایجاد زیرساخت پرداخت آسان در pos بونس با هر نوع کیف پول الکترونیکی
//]]>