خانه » راهکارهای نوین وفادار سازی
کسب و کارها بعد از ورود به جامعه پذیرندگان بونس، در جریان سیستم جذب بونس قرار میگیرند. بونس برای تبلیغ، معرفی و در نهایت جذب مشتریان جدید کنار پذیرندگان است. پس از خرید اول و با ثبت شماره مشتری در سیستم بونس، درصدی از مبلغ خرید به شکل اعتبار به مشتری داده میشود تا از این پس برای مراجعه بیشتر، ترغیب و باعث افزایش فروش و تداوم آن شود . پذیرندگان بعد از استفاده از بونس، خانواده مشتریان خود را تشکیل میدهند تا به راحتی برای هر مشکلی همانند کاهش فروش به آن ها مراجعه کنند و از خانواده مشتریان خود کمک گیرند تا دوباره شاهد افزایش فروش باشند .تیم بونس از سال 96 فعالیت خود را آغاز نموده است.
تمامی حقوق متعلق به شرکت شناسا – پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد است. وب سایت 1397