ما چگونه کار می‌کنیم؟

شناسا با ایجاد زیرساخت‌های متناسب سرمایه‌گذاری و تامین مالی نوآوری، در جست‌وجوی فرصت‌های خلق ارزش نوآورانه از طریق سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها است. فرایند پذیرش طرح، از این سامانه شروع شده و مراحل ارزیابی و انتخاب پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز و ارزیابی طرح آغاز می‌شود و با ارزیابی موشکافانه‌ طرح‌هایی که از مراحل اولیه ارزیابی موفق عبور کرده‌اند، ادامه می‌یابد. اگر به‌عنوان یک استارتاپ در جست‌وجوی سرمایه‌گذار هستید، از اینجا می‌توانید فرایند ثبت طرح خود را آغاز کنید.

مسیر مشارکت ما در رشد ارزش استارتاپ‌ها با گروه فرایندهای راهبری ادامه می‌یابد. در این فرایندها علاوه بر سرمایه‌گذاری، با ارائه‌ خدمات حقوقی، مالی و راهبری و توسعه‌ کسب‌وکار، در کنار سرمایه‌پذیرهایمان هستیم. 
هم‌افزایی با کسب‌وکارهای بزرگ گروه مالی پاسارگاد و دیگر شرکت‌های سبد سرمایه‌، امتیاز ویژه‌ حضور در پورتفوی شناسا محسوب می‌شود. پس از تحقق رشد مورد انتظار، سفر ما با سرمایه‌پذیرها با خروج از کسب‌وکار و انتقال سهام به سرمایه‌گذار مرحله‌ بعد، ادامه می‌یابد. 

ما علاوه‌بر سرمایه‌گذاری، کسب‌وکارهای نوآورانه‌ای متناسب با نیاز و فرصت‌های محیط ایجاد می‌کنیم. در ایجاد این نهادهای نوآوری، تجربه‌های موفقی داریم که از طریق آن ضمن ایجاد ظرفیت‌های جدید در زیست‌بوم، پنجره‌های جدید نوآورانه را به بازارها و صنایع دیگر بازمی‌کنیم. استارتاپ استودیو‌ی چینووا در فناوری بلاک‌چین نمونه‌ای از این موارد است.

ما در شناسا با تنوع‌بخشی به روش‌های تامین مالی، فرصت اعتماد و حضور دیگر سرمایه‌گذاران و فراتر از بازیگران فعلی زیست‌بوم نوآوری ایران را فراهم آورده‌ایم. سکوی تامین مالی جمعی اینوستوران، فرصتی کم‌خطر برای ورود به حوزه‌ نوآوری به‌عنوان سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر است.

پیگیری تلفنی

در فرایند ثبت و ارزیابی طرح، علاوه بر پیگیری از سامانه، همکاران ما از طریق تلفن نیز پاسخگوی ابهامات و سوالات شما هستند.