اهدای تندیس حامی کودکان اتیسم به شناسا در دومین رویداد پنجره‌ها

رویداد پنجره‌ ها - اتیسم

دومین رویداد پنجره‌ها (اثربخشی حمایت گروه مالی پاسارگاد از کودکان دارای طیف اتیسم) یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های بانک پاسارگاد برگزار شد. برگزاری رویداد جشن پنجره‌ها توسط انجمن اتیسم با تمرکز بر فعالیت‌های گروه مالی پاسارگاد در راستای حمایت از کودکان دارای اتیسم صورت گرفت و تندیس حامیان طرح پنجره به مدیران این گروه اهدا شد.

شناسا به‌عنوان عضوی از خانواده گروه مالی پاسارگاد، همراه و پشتیبان انجمن اتیسم ایران بوده و هست و ازطریق ظرفیت‌های خود و شرکت‌های  سبد سرمایه، در راستای بهبود وضعیت کودکان این انجمن می‌کوشد که نمونه‌ای از این حمایت‌ها را می‌توان در حضور پررنگ شرکت بقراط در روند حمایتی از انجمن اتیسم مشاهده کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن اتیسم ایران، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران ارشد نظام بانکی و خانواده‌های کودکان دارای اختلال اتیسم برگزار شد، مدیر عامل انجمن به ارائه خلاصه‌ای از الگوی موفق همکاری نهاد مدنی و بنگاه‌های اقتصادی پرداخت که دستاوردهایی ارزنده برای انجمن به همراه داشته است.

گروه مالی پاسارگاد طی سال‌های گذشته همکاری حداکثری و صمیمانه‌ای با انجمن اتیسم ایران داشت و با شناخت دقیق و پذیرش انجمن، با حداکثر توان خود به میدان آمد و منابع خویش را در اختیار خانواده‌های عضو انجمن قرار داد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از مدیر عامل، اعضای هیئت‌مدیره بانک پاسارگاد و همچنین مدیران شرکت‌های تابعه گروه مالی پاسارگاد به عنوان حامی کودکان اتیسم تقدیر و تندیس ویژه این مراسم به آن‌ها اهدا شد.

داشتن نگاه نوآورانه برای حل مسائل جدید ازجمله رویکردهایی است که شناسا هم‌راستا با گروه مالی پاسارگاد در پیش گرفته است و در حل مسائل کودکان دارای اختلال اتیسم نیز به این مهم توجه ویژه دارد. اهدای تندیس حامیان پنجره از سوی انجمن اتیسم ایران، افتخاری بزرگ برای شناسا محسوب می‌شود که توانسته است در کنار سایر شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد، حامی این کودکان باشد.

مطالب مرتبط