کسب تندیس برنزی توسط شناسا در هفتمین رویداد جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت

شرکت شناسا در هفتمین کنفرانس ملی فرهنگ‌سازمانی با رویکرد رهبری و تعالی، موفق به کسب تندیس برنزی جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت شد.

شناسا با اهتمام به رویکرد مسئولیت اجتماعی در محورهای مدیریتی، اقتصادی، قانونی، اخلاقی و فعالیت‌های بشردوستانه، همواره در تلاش است تا از طریق ارزش‌آفرینی از مسیر نوآوری، مسئولیت اجتماعی خود را در جامعه ایفا کند. بر همین اساس نیز برای دومین سال پیاپی موفق به دریافت تندیس برنزی جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت شد.

کنفرانس ملی فرهنگ‌سازمانی هرساله باهدف تشویق بنگاه‌ها به شناسایی مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه مفاهیم آن در سازمان‌ها به‌منظور افزایش کیفیت زندگی در جامعه برگزار می‌شود تا از این طریق، فرایندهای مدیریتی بنگاه‌ها باهدف ارتقای مسئولیت اجتماعی آنها مورد بررسی قرار گرفته و ارتقا یابد.

هفتمین رویداد جایزه مسئولیت اجتماعی هم‌زمان با هفتمین کنفرانس ملی فرهنگ‌سازمانی در روزهای 4 و 5 بهمن‌ماه 1401 به همت انجمن مدیریت ایران، در محل دانشگاه خاتم و با حضور دکتر مجید قاسمی، رئیس انجمن مدیریت ایران و جمعی از اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

در این رویداد با تمرکز بر فرهنگ‌سازمانی و مسئولیت اجتماعی مدیریت و ایراد سخنرانی‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی، به اهمیت رویکرد مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها پرداخته شد و در پایان با اهدا تقدیرنامه‌ها و تندیس‌ها در سطوح متعدد، از سازمان‌های برگزیده تقدیر به عمل آمد.

جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت (MSR AWARD)  از طریق ارزیابی رویکردها، فعالیت‌ها و اقدامات سازمان‌ها، به دنبال تطبیق عملکرد آنها با مسئولیت اجتماعی است. برای این منظور نیز با انتخاب مدل کارول (Carrol Mode) به‌عنوان مدل پایه این جایزه و البته بومی‌سازی این مدل، میزان دستیابی سازمان‌ها را نسبت به تحقق اهداف مسئولیت اجتماعی می‌سنجد.

مدل کارول در 4 محور مسئولیت مالی و اقتصادی، قانونی، اخلاقی و انسان‌دوستانه شکل‌گرفته است و مدل مسئولیت اجتماعی مدیریت با اضافه‌کردن مسئولیت اجتماعی مدیریت سعی کرده است به غنای بیشتر این مدل کمک کند.

شناسا با داشتن نگاه راهبردی به مفهوم مسئولیت اجتماعی سعی کرده است عملکرد خود را در هر 5 محور مدل بهبود بخشیده و شایسته دریافت تندیس برنزی این جایزه برای دومین بار شد.