حضور مجموعه شناسا در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی (الکامپ 2018)

با حضور بیش از 400 استارتاپ در فضایی حدود 6600 متر مربع ، بزرگ ترین گردهمایی استارتاپ ها در کشور برگزار شد.

نمایشگاه الکامپ 2018، مرداد ماه سال جاری با حضور تعداد کثیری از شرکت های فعال حوزه های الکترونیک، کامپیوتر و خدمات وابسته، در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار گردید. این رویداد همه ساله جمع کثیری از فعالان و علاقمندان حوزه های تخصصی الکترونیک و کامپیوتر را به سوی خود جلب می نماید.

امسال نیز همانند سالهای گذشته، بخش مهمی از این نمایشگاه، تحت عنوان الکام استارز با تمرکز بر زیست بوم کارآفرینی و نوآوری کشور به استارتاپها و شرکت های سرمایه گذار حوزه نوآوری اختصاص می یافت. این بخش با رشدی قابل توجه نسبت به سالهای گذشته ناضر حضور بیش از 400 استارتاپ در فضایی حدود 6600 متر مربع بود.

مجموعه شناسا نیز در رویداد الکام استارز امسال حضوری پررنگ داشت. این مجموعه در بخش نمایشگاهی، در قالب شتابدهنده تریگ آپ و شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر شناسا، به ارائه آخرین خدمات خود در زمینه حمایت و مشارکت در حوزه کسب و کارهای نوآور پرداخت.

همچنین شناسا در بخش های جانبی این برنامه از جمله " آوردگاه سرمایه"، " اتاق مشاوره سرمایه گذاری شتاب"، " الکام پیچ" و " الکام تاکز" به ایفای نقش پرداخت. در این برنامه ها که به شکل متنوعی برگزار گردید، خدمات مختلفی از جمله مشاوره و منتورینگ، سخنرانی، داوری و مانند آنها به استارتاپهای متقاضی ارائه گردید. گفتنی است که علاوه بر شناسا، برخی شرکت های تحت حمایت این مجموعه نیز به صورت مستقل در سایر بخش های نمایشگاهی و جنبی الکام استارز حضوری پربازدید داشته اند.

این رویداد بزرگ که با بازدید دکتر محمد جواد آذری جهرمی، وزیر محترم اطلاعات و ارتباطات و دکتر سورنا ستاری، معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهوری و جمعی دیگر از مقامات کشوری همراه بود، توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با شعار " پیش به سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی" و با تمرکزی بیشتر بر زیست بوم استارتاپی کشور برگزار گردید.