امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت شناسا و دانشگاه تربیت مدرس

رویداد معرفی شتابدهنده‌ها و استارتاپ‌های شناسا و تریگ آپ با همکاری دانشگاه تربیت مدرس (دانشکده مهندس صنایع و سیستم‌ها) به تاریخ 13 اسفند سال 97 در این دانشگاه برگزار گردید.

در این رویداد، تفاهم نامه همکاری در زمینه شناسایی، ارزیابی و جذب شرکت های دانش بنیان و فناور برای سرمایه گذاری خطرپذیر توسط شناسا، شناسایی نخبگان برای عضویت و همکاری در زمینه مدیریت شرکت های تحت پوشش این شرکت، به اشتراک گذاری زیرساخت‌ها و فرصت‌های رشد و ارتقاء توانمندی‌ها برای دو طرف، مشارکت در شکل گیری شرکت های دانش بنیان جدید و انتقال تجربه در زمینه‌های مختلف اعم از برگزاری رویدادهای آموزشی و ترویجی بین حامد ساجدی از طرف شناسا و محمد تقی احمدی به نمایندگی از طرف دانشگاه تربیت مدرس به امضاء رسید.

بخش اول این رویداد با سخنرانی جناب آقای دکتر اقدسی، ریاست محترم دانشکده صنایع و سیستم‌ها و دکتر ساجدی مدیرعامل شرکت شناسا آغاز شد. دکتر ساجدی اظهار داشتند، موضوعی این گردهمایی، نوآوری و ارزش آفرینی است و بحثی که محوریت پیدا می کند اراده و علاقه ای است که افراد ارزش آفرین و کارآفرین دارند. گرایش جدی در کشور ما به ارزش آفرینی بر مبنای نوآوری و خلاقیت اتفاق افتاده است. زنجیره ارزش ، پیش شتابدهی، شتابدهی، پسا شتابدهی و سرمایه گذاری جسورانه در مجموعه شناسا پیاده سازی شده است.

ایشان در ادامه سخنرانی خود از علاقه‌مندی بیشتر شناسا به برخی حوزه‌ها اعم از سلامت دیجیتال، تجهیزات پزشکی، کاربردهای تشخیصی و درمانی و حوزه های بیوتکنولوژی، سبک زندگی، ادتک و کیدتک مطالبی ارائه کردند.

همچنین سیدحمیدرضا علوی معاون رشد و شتابدهی شرکت شناسا، به تشریح ویژگی‌ها،‌ نکات کلیدی، خدمات و زیرساخت‌هایی که برای رشد یک کسب و کار نوآورانه، در تریگ‌آپ در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌گیرد پرداختند.

در بخش پایانی این رویداد، ‌یک نشست تخصصی با حضور استارتا‌پ‌های تله طب، 3D Fast، لینک اپ و ابر آروان که همگی از استارتاپ‌های تریگ‌آپ بوده‌اند، برگزار شد. در این نشست صمیمانه، مدیران این استارتاپها در خصوص تجربیات خود در شکل دهی استارتاپ خود و نحوه همکاری با شتابدهنده تریگ آپ و سرویس ها و خدمات دریافتی از یک شتابدهنده توضیحاتی ارائه دادند. ارائه این تجربیات و داستان مسیر موفیقت آنها با هدف آشنایی مخاطبان رویداد که قصد برنامه ریزی و راه اندازی کسب و کار خود را در این اکوسیستم را دارند شکل گرفت. در انتهای پنل نیز به پرسش و پاسخ در خصوص سوالات حاضرین در سالن پرداخته شد.