اخذ تقدیرنامه دو ستاره برای شناسا در حوزه مسئولیت اجتماعی در پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ‌سازمانی با رویکرد مدیریت بحران و پنجمین جایزه مسئولیت‌اجتماعی مدیریت

شرکت شناسا در پنجمین کنفرانس ملی “فرهنگ‌سازمانی با رویکرد مدیریت بحران” و “پنجمین جایزه مسئولیت‌اجتماعی مدیریت بدلیل اهتمام در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی، پایبندی به تعهدات، اهداف و برنامه‌ریزی‌های منسجم موفق به دریافت تقدیرنامه 2 ستاره شد.

این کنفرانس هر ساله با هدف تشویق بنگاه‌ها به شناسایی مسئولیت های اجتماعی‌شان و ایفای نقش موثر در این رابطه و شناسایی و معرفی تجارب برتر مدیریتی سازمان‌های ایرانی در حوزه مسئولیت اجتماعی و تبادل تجربیات موفق برگزار می‌شود.

جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت مبتنی بر ارزیابی رویكردها، فعالیت‌ها، اقدامات و نظام‌هایی می‌باشد که حول معیارها و محورهای مدل مسئولیت اجتماعی کارول (Carrol CSR Model) که به عنوان مدل پایه این جایزه در نظر گرفته شده است، می‌باشد. در این فرآیند وضعیت سازمان‌ها و شرکت‌ها از حیث دستاوردها، موفقیت‌ها و عملکرد آن‌ها توسط گروهی از ارزیابان ماهر، باتجربه و بر اساس “مدل جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت” و میزان دستیابی‌شان به انتظارات تعریف شده در مدل جایزه بررسی می‌شود.

پنج حوزه مسئولیت‌های مدیریت بنگاه، مسئولیت‌های مالی و اقتصادی، مسئولیت‌های قانونی، مسئولیت‌های اخلاقی و مسئولیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه در این مدل مورد بررسی و سنجش ارزیابان قرار می‌گیرد.

گفتنی است این رویداد در روز‌های 7 و 8 بهمن‌ماه 99 به همت انجمن مدیریت ایران و در دانشگاه خاتم و با حضور جناب آقای دکتر قاسمی رئیس محترم انجمن مدیریت ایران و جمعی از استادان و کارشناسان و صاحب نظران این حوزه برگزار شد. در این کنفرانس دو روزه با برگزاری سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی، در خصوص موضوعات مختلف مدیریت، فرهنگ سازمانی، تعالی، مسئولیت‌های‌اجتماعی و به بحث و تبادل نظر پرداخته‌شد و همچنین جایزه‌مسئولیت‌‌اجتماعی‌مدیریت به سازمان‌های برگزیده و مطرح در این حوزه اهدا شد.