یازدهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق با حمایت معنوی شناسا برگزار گردید

یازدهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق با حمایت معنوی شناسا با موضوع هم‌افزایی برای تحول در آموزش تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ در تهران، مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار گردید.

مجموعه شناسا به عنوان سرمایه‌گذار مخاطره پذیر و همچنین شتابدهنده تریگ‌آپ، به عنوان فعالان سرمایه‌گذار حوزه های استارت آپی آموزش (ادتک) و حوزه سبک زندگی کودک (کیدتک)، امسال در میدان کار و بار رویداد چهارسوق در کنار استارت‌آپ های این حوزه‌ها حضور داشتند. این مجموعه در بخش میدان کار و بار رویداد یادشده، با آموزش بوم مدل کسب و کار و نحوه خلق ارزش پیشنهادی، مطالبی در جهت توانمند سازی افراد و تیم هایی که امکان راه اندازی یک استارت آپ آموزشی را دارند به فعالان عرصه آموزش و پرورش کشور عرضه شد.

همچنین در کارگاه دیگری از این برنامه، مواردی تخصصی در زمینه راه‌اندازی و رشد استارتاپ‌های موفق آموزشی، به بازدید‌کنندگان ارائه شد. این برنامه دارای بخش سخنرانی و کارگاهی بوده و حضار در مشارکتی عملیاتی، یافته‌های خود از کار‌گاه‌های یاد شده را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. همچنین در این برنامه هر تیم ایده کسب و کار‌ خود را مطرح و آن را به نقد و بررسی داوران گذاشت.
از مجموعه شناسا خانم دکتر رزا مهرابی مدیر سرمایه گذاری ادتک و کیدتک و آقای محمد اسلامی عضو هیئت مدیره آروند استودیو به عنوان داور در رویداد چارسوق شرکت داشتند که نهایتا به تیم‌های برتر جوایزی اهدا شد.

رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق در سال ۱۳۹۲ توسط جمعی از فعالان حوزه آموزش کشور برای ارائه تجارب بومی تعلیم و تربیت متولد شد و به‌تدریج به کانون شکل‌گیری یک شبکه مردمی در حوزه آموزش تبدیل شده است. دهمین رویداد چهارسوق با حضور نزدیک به ۶۰۰ نفر از فعالان تعلیم و تربیت کشور برگزار شد.