سومین کنگره بین المللی سلامت همراه با حضور میهمانانی از کشورهای خارجی در شیراز برگزار شد

سومین کنگره بین المللی سلامت همراه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تاریخ یکم تا دوم اسفند ماه سال جاری به همت اداره کل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید.

حامد ساجدی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری شناسا، به عنوان یکی از سخنرانان و مدعوین حاضر در نشست تخصصی این رویداد، در این کنگره ضمن معرفی شناسا و دستاورد‌های این مجموعه در حوزه سلامت، اظهار داشت، ذات کسب و کارهای حوزه سلامت دیجیتال و اساساً کسب و کارهای مبتنی بر فناوری، مبتنی بر شبکه سازی می‌باشد. بنابراین ما شناسا را «شبکه نوآوری، ارزش‌آفرینی و سودآوری ایران» معرفی می‌کنیم و از همراهی همه فعالان و نهادهای حاکمیتی استقبال می‌کنیم.

رئیس سومین کنگره سلامت همراه، دکتر کامران باقری لنکرانی به بررسی محورهای اصلی این کنگره و چگونگی ارائه خدمات بیمار محور در سلامت همراه، ارتقای سلامت و سلامت همراه، کارآفرینی، سرمایه گذاری و بازاریابی در سلامت همراه ، مخاطرات و چالش های سلامت همراه، کاربرد فناوری های نوین در سلامت همراه و بررسی سیستم اطلاعات سلامت و سلامت همراه اشاره نمودند.

همچنین دکتر حسین وطن پور، مدیر کل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش افزودند، ما در تربیت نیروی انسانی در دانشگاه ها رتبه پنجم در دنیا و با آموزش های داده شده، رتبه ایران در بخش پژوهش در منطقه اول و در دنیا رتبه ی ۱۶ را به اختصاص خود قرار داده‌ایم. وزارت بهداشت، درمان و آموزش توانسته است در کشور مراکز پژوهشی زیادی ایجاد کند و مشکلات کشور را به همت پژوهشگران برطرف کند.