شرکت شناسا در راستای توسعه سبد سرمایه خود در حوزه سبک زندگی، مشارکت خود را با مجموعه فیدیلیو به عنوان یکی از مجموعه‌های خوشنام این عرصه آغاز کرده است.

این مشارکت با موضوع تولید محتوا در صنایع غذایی، رستوران ها، کافه ها و شیرینی فروشی ها، بازارهای دیجیتال، سرویس اطلاع رسانی و جستجوی مکان محور صورت گرفته است.

برنامه فیدیلیو (Fidilio) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند بدون نیاز به اتصال به اینترنت به لیستی از رستوران‌ها و کافی شاپ‌های تهران به همراه جزییات آن‌ها دسترسی داشته باشند.
در جشن ده سالگی فیدیلیو که با حضور تعدادی از فعالین اکوسیستم استارت آپی ایران، مدیران برندهای رستورانی برتر و اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار گردید، ضمن مرور عملکرد ده ساله این استارت آپ، برای اولین بار خبر سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری شناسا در مجموعه فیدیلیو به اطلاع عموم رسید.

میثم مشایخی مدیرعامل و بنیانگذار فیدیلیو ضمن اعلام این خبر و برشمردن دلایل انتخاب شناسا بعنوان شریک تجاری فیدیلیو،‌ خلاصه ای از برنامه های جدید فیدیلیو بعد از این سرمایه پذیری را تبیین نمود.
در این برنامه محسن سیدین معاون صندوق سرمایه گذاری شناسا نیز در صحبتهای خود، اعتبار و سابقه برند فیدیلیو و تیم با انگیزه و توانمند آن را بعنوان اصلی ترین دلیل مشارکت شناسا در این شرکت عنوان نمود.