بوستان گفتگوی تهران، میزبان هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری موسوم به INOTEX 2018 در تیرماه 1397 بود. در این رویداد اجزای مختلف و مهم اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور و همچنین برخی از مجموعه‌های بین‌المللی مرتبط حضور داشتند.

مجموعه شناسا در بخش‌های مختلف این رویداد، به تناسب علائق و توانمندی‌های خود، حضوری گسترده داشت. از جمله می‌توان به حمایت مادی و معنوی شناسا از بخش تجربه فناوری رویداد اینوتکس نام برد که به دلیل نمایش دستاورد‌های جذاب استارتاپ‌های برگزیده، یکی از بخش پر بازدید این رویداد به حساب می‌آمد.
همچنین حامد ساجدی، مدیر عامل شناسا با حضور در نشست تخصصی ملاحظات حقوقی استارتاپ‌ها در سرمایه‌پذیری، به بیان دیدگاه‌های مجموعه و همچنین عنوان کردن برخی موارد مهم پرداخت. وی در خصوص اهمیت خاستگاه اولیه یک استارتاپ از یک سو و همچنین عدم رشد متناسب زیرساخت‌های مورد نیاز در اکوسیستم کارآفرینی از سویی دیگر، چالش‌های سرمایه‌گذاری در این زیست‌بوم را برشمرد.
در قسمت دیگری از این برنامه، داوری نهایی رویداد کشوری Inotex Pitch با حضور نماینده شرکت شناسا برگزار شد و در نهایت به تیم‌های برنده جوایزی از سوی برگزارکنندگان اعطا شد.
در بخش نمایشگاهی این رویداد نیز شتابدهنده تریگ آپ، با حضور خود برنامه‌هایی را جهت معرفی هر چه بهتر این شتابدهنده و همچنین جذب تیم‌ها و طرح‌های مستعد کسب و کاری اجرا نمود.
رویداد INOTEX هفتم، با همکاری پارک فناوری پردیس، مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتابدهی نوآوری در مساحتی در حدود 9000 متر در محل بوستان گفتگوی تهران برگزار گردید.