حضور استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور حوزه سلامت شناسا در نمایشگاه ایران‌هلث

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث از تاریخ 19 تا 22 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه تهران در حال برگزاری است. در این نمایشگاه که یکی از رویدادهای معتبر صنعت سلامت در کشور می باشد، بیش از 500 شرکت داخلی و بین المللی به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تجهیزات پزشکی، توانبخشی، دارویی و آزمایشگاهی و سلامت الکترونیک پرداختند.

مجموعه شناسا به عنوان یکی از سرمایه گذاران خطرپذیر در حوزه سلامت به همراه شتابدهنده تخصصی تریگ آپ، در این رویداد به معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت های سرمایه پذیر خود پرداخت. این مجموعه با ارائه خدمات تخصصی سرمایه گذاری در حوزه کارآفرینی، به عنوان تنها سرمایه گذار خطرپذیر حاضر در نمایشگاه ایران هلث بیست و دوم، علاوه بر فعالان و متخصصین حوزه سلامت کشور، مورد استقبال کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان نیز قرار گرفت.

شرکت های حوزه سلامت خانواده شناسا و حاضر در این نمایشگاه عبارت بودند از:

  • شرکت پداسیس، طراح و تولیدکننده تجهیزات توانبخشی حرکتی و ربات اسکلت بیرونی
  • شرکت طنین پرداز پاسارگاد، طراح و تولیدکننده تجهیزات و راه کارهای توانبخشی شنوایی
  • شرکت آسانیسم، پلتفرم ارائه دهنده خدمات پرستاری سالمند و پرستاری کودک در منزل
  • شرکت پارس زیست الکترومغناطیس، فعال در بکارگیری از فناوری الکتروپوریشن در درمان سرطان
  • شرکت اسمارت مدیکو، ارائه دهنده دستیار هوشمند سلامت و مراقبت از بیماران دیابتی
  • شرکت فن آسا، محصولات توانبخشی بیماران مغز و اعصاب و تولید قاشق ویژه مبتلایان به پارکینسون

همچنین در آیین رونمایی از محصولات منتخب اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی ساخت ایران، از دستگاه تحریک کننده الکتریکی شنوایی، ساخت شرکت طنین پرداز پاسارگاد، به عنوان یکی از 23 محصول داخلی منتخب این اداره نیز با حضور دکتر سعید نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رونمایی شد.

در راستای ایجاد هم‌افزایی و همکاری مشترک در زمینه توسعه اکوسیستم کارآفرینی سلامت، توسعه سیاست های اقتصاد دانش بنیان و حمایت از ایده ها و طرح های نوآورانه و فناورانه و با هدف همکاری های مشترک در حوزه پروبیوتیک، زیست فناوری میکروبی و زیست فناوری غذایی، تفاهم نامه همکاری میان شتابدهنده لاکتوژن و شتابدهنده تریگ آپ به امضا رسید.